Geoblog.pl    juwicze    Podróże    Chorwacja na osiem stóp    Nadal plażujemy

Nadal plażujemy

Chorwacja
Chorwacja, Okrug Gornji

Wstępny pomysł na dzisiaj był taki, by powtórzyć plan wczorajszy. Jednak Wiktor, choć praktycznie od rana nie spał, nie zamierzał jakoś zasnąć po naszym śniadaniu. Tak więc zmiana planów i ruszamy nad morze. Aga z Amelką zabiera się samochodem z przyjaciółmi, a ja ruszam po chwili na syrenie wózkiem. Na szczęście syrena już po chwili usypia. Wolnym krokiem docieramy na plażę, gdzie leniuchujemy (plażujemy) prawie cały dzień. Amelka praktycznie nie rusza się z leżaka - to było naprawdę dobrze zainwestowane 20 kun ;-) Słońce opala, a morze przyjemnie chłodzi.
Przed 17-tą ruszamy z powrotem. Przyjaciele jeszcze trochę zostaną. Wiktor nie spał na plaży, więc teraz zasnął w 5 sekund. Po drodze oglądamy jaszczurki i powoli docieramy do apartamentu. Chwilę później zjawiają się Mikołaj(e). Współna kolacja w znanej już konobie koło kościółka (w sumie to kościół, ale w porównaniu do naszych budowli, to ten był raczej miezerny ;-)